نرم افزار کمک آموزشی GeoGebra 4.0.27

نرم افزار Geogebra محصول تیم متخصص با پشتیبانی دانشگاه سالزبورگ اتریش و سرپرستی مارکوس هوهن وارتر در سال است. نرم افزار پوشش نسبتاً جامعی به مباحث حساب, جبر و هندسه فراهم کرده است. در برنامه محیط ترسیم اشکال هندسی, محیط ورود فرمان های ریاضی و ناحیه اطلاعات جبری در نظر گرفته شده است. خروجی جاوا اپلت این نرم افزار بدون نقص به همراه گزینه های فراوانی است که طراح آموزشی را قادر به تولید طرح درس های تعاملی با کیفیت بالا می کند. نرم افزار GeoGebra در مقایسه با دیگر نرم افزارها از لحاظ توانمندیهای ترسیمی, ظاهر, وسعت عمل, محتوای آموزشی برای معلمین و دانش آموزان, ارتباط با کاربران, خروجی جاوا, و بروز بودن مناسبترین نرم افزار محسوب می شود.
   
توجه: برای اجرای این نرم افزار حتما باید Java Runtime Environment روی رایانه شما نصب باشد که آخرین ورژن این نرم افزار را می توانید از لینک زیر دانلود کنید:

download

داغ کن - کلوب دات کام بازديد از اين مطلب : مرتبه با کليک بر روي + ار ارسال کننده اين مطلب تشکر نمائيد




راهنمای جامع کار با گوشی تلفن همراه NOKIA N9

 
 
حجم فايل :2.8 MB
 
این کتاب راهنمای جامع نحوه استفاده و کار با گوشی تلفن همراه nokia n9 می باشد که به زبان فارسی بوده و علاوه بر توضیحات عکس های مربوطه نیز قرار داده شده است. با دانلود و مطالعه این راهنما می توانید از تمامیه امکانات گوشی خود استفاده کنید و چنانچه در قسمتی از کار به مشکل برخوردید می توانید با مراجعه به این راهنما مشکل خود را برطرف سازید.
این کتاب الکترونیکی توسط یکی از کاربران گرامی تبیان برای بخش دانلود ارسال شده است.

داغ کن - کلوب دات کام بازديد از اين مطلب : مرتبه با کليک بر روي + ار ارسال کننده اين مطلب تشکر نمائيد




اخرین مطالب

ollow" />